O pyji v ustech
Jsou dva druhy klestencu: prevleceni za muze a prevleceni za zeny.
Klestenci prevleceni za zeny napodobuji je:
v oblekani,
v reci,
v pohybech,
v jemnosti,
v plachosti,
v prostote,
v neznosti
a ve studu.
To, co zenam pase se mezi nohama, cini se klestencum v ustech a zove
se to horenim otvorem. Tito zensti klestenci z toho maji nesmirnu slast
i dobre zivobyti a timto zpusobem soulozeni vedou zivot kuben. Tolik o
klestencich prevlecenych za zenske.
Klestenci prevleceni za muze drzi sve touzebne sklony v tajnosti, a
kdyz to chteji delat, provozuji remeslo maserske. Pod zaminkou masaze takovy
klestenec objima a laska stehna zakaznikova, dotyka se jeho slabin i sourku
a pyje. Kdyz shleda, ze muzuv pyj se ztoporil, hnete ho rukama a jemne
ho mne, any ho zachoval v tom stavu.
Kdyz tohle cini a muz shleda jeho umysl a nevybidne ho vyslovne, aby
tak cinil dal, pak klestenec pokracuje sam, jak mu libo, a osouni ho horenim
otvorem. Pokud ho muz vyslovne vybidne, aby tak cinil dal, tu klestenec
odmlouva a jen stezi se da pohnout k pokracovani.
A techto osm ukonu cini pak klestenec jeden po druhem:
neznou lizbu,
pobocny hryz,
tah zevnitr,
tah dovnitr,
saci polibek,
drhnuti,
vycuc manga
a sousto v pozeraku.
Po skonceni kazdeho ukonu jevi klestenec prani uz prestat, avsak
kdtz je ukon skoncen, zada muz dalsi atd.
Kdyz klestenec drzi muzuv pyj rukou, vsune si ho mezi rty a zvolna jim
pohybuje oblizuje zalud, to je nezna lizba.
Kdyz uchopi zalud shora prsty sevrenymi jako poupe kvetu lotosoveho
a jemne pokusuje predkozku, je to pobocny hryz.
Kdyz obemkne zalud sevrenymi rty a liba jej povytahuje ho ven, to je
tah zevnitr.
Kdyz obemkne zalud sevrenymi rty a liba jej zastrkuje ho hloubeji, to
je tah dovnitr.
Kdyz drzi pyj rukou a liba ho jako by sal doleni ret, to je saci polibek.
Kdyz jej takto zlibal a jazykem smejdi vsude, zejmena po zaludu a po
predkozce, to je drhnuti.
Kdyz si do ust vstrci jen zalud a silne ho svira semknutymi rty, to
je vycuc manga.
A kdyz nakonec na nabadavy pokyn muze si klestenec vsune do ust cely
jeho pyj az po koren a usilovne jej zmoula a pokusuje oblizuje mu i sourek,
to je sousto v pozeraku.
Tento zpusob souloze lze doplnovat i bitim, akrabanim atd.
Horenim otvorem provadeji i kubeny a padle zenstiny, sluzky a devecky,
jakoz i ty, jez nejsouce provdany vydelavaji si maserskym remeslem.
Avsak neslusis se to pachat, prvi davni mistri, nebot je to hnusne,
kdyz muz si necha poskvrnit svuj pyj stykem s usty klestence nebo kurvy.
Lec Vatsjajana pravi, ze zakaz horenim otvorem se tyka toliko provdanych
zen a vlastnich manzelek.
Muzi z Vychodu se neuchyluji k zenstinam, jez provadeji horenim otvorem.
Muzi z Ahicchatry se k nim uchyluji, lec horenim otvorem jim nestrpi.
Muzi ze Sekety provadeji vubec vsemi otvory.
Muzi z Mesta odmitaji horenim otvorem, ale jinak se oddavaji vsemu ostatnimu.
Muzi ze Suraseny na jiznim brehu Jamuny provadeji bez zabran vubec vsechno,
nebot zastavaji nazor, ze zeny jsou od prirody neciste a nikdo si nemuze
byt jist jejich povahou, uprimnosti, chovanim, jednanim, spolehlivosti
ani reci.
Presto vsak se kvuli tomu muzi zenam nevyhybaji, nebot zakoniky pravi,
ze mohou byt drzeny za ciste zrovna tak, jako kravske vemeno je pro dojeni
ciste, trebaze kravska tlama a tlama telete jsou bezne povazovany za neciste.
Take honici pes je cisty, kdyz pri lovu chyti korist, trebaze jinak je
potrava jiz se dotkl pes, velice necista. Take ptak je cisty, kdyz klove
do ovoce a ono spadne ze stromu, trebaze to, co poziraji vrany a jini ptaci,
je povazovano za neciste. A usta zeny jsou v cas souloze cista pro libani
atd. Vatsjajana pravi, ze v zalezitostech lasky a milovani ma kazdy vzdelanec
jednat podle mistnich zvyklosti a jak mu libo.
Rozmarilym rozkosnikum mnozi mladi sluzebnici
horenim otvorem pasi dohanejice je k slasti.
Frejiri a nemravove duverni a dlouho znami
horenim otvorem casto navzajem se ukajeji.
Jsou i haremove zeny;
jez si pohlavi sva lizou; nekdy lizou je i muzi.
Polibky to pripomina.
Jestli milenka a milik lezi spolu hlavou k noham
provadejice si lizbu, souloz vilnych vran to zvano.
Devky prave kvuli lizbe opousteji dobre muze
radeji se vzdavajice honakum a vyvrzencum.
Vyslovne vsak zadna lizba v Knihach zakazana neni;
nicmene ji nema pachat muz, jenz dba na cest a jmeno.
Zejmena se ji ma branit brahman, ministr a vedec,
byt se dopustit ji muze, neshleda-li vychodiska.
V traktatech se take pise o vyzivnosti a chuti psiho masa, jak je zdrave.
Proc vsak by je mel jist kazdy?
Nicmene chci pripomenout, ze jsou lide velmi ruzni
a ze podle okolnosti tento zpusob ma svuj vyznam.
Jednej tedy se zretelem na svuj chtic a na me rady,
s ohledem na cas a misto; rozhoduj se uvazlive.
Koneckoncu vsechno tohle provadi se neverejne,
takze stejne nelze zvedet, kdo, kdy, kde, jak, s kym co pase.
|